Quantcast
Browsing all 10 articles
Browse latest View live

Stockholm

StockholmStockholm 2011. július 23. Délelőtt 10 körül értünk be Stockholm központjába. Amilyen lehangoló környéken van a hotel, amiben lakunk, annyira vonzó és tetszetős a belváros több szigete is....

Göteborg

Stockholm-Göteborg 2011. július 24. Ma valóban visszafordultunk, mert most már Magyarország felé vezet az utunk, igaz mág Göteborg és Koppenhága megtekintése előttünk áll az elkövetkező 3-4 napban....

Malmö

Göteborg-Malmö 2011. július 25. Göteborgtól egy kiadós szállodai reggeli, gyors pakolás és kiköltözés után vettünk búcsút ma reggel fél tíz körül. Az E20-s úton indultunk tovább Koppenhága felé, mert...

Budapest-Stockholm-Kiruna

Két évvel az első északi túránk után ismét arra az elhatározásra jutottunk, hogy meglátogatjuk a Skandináv félszigetet. Az út célja most egészen speciális, hiszen még csak március eleje van, ami...

Clik here to view.

Kurravaara és kutyaszánozás a vadregényes tájban

Reggel viszonylag korán ébredtünk, így egy kényelmes reggeli és pakolás után várakozással telt az időnk. Ahhoz képest, hogy milyen kicsi a szállásunk, egészen bőséges reggeli választék várt minket....

Kutyaszánról hómobilra, a táborba

Henriktől elbúcsúztunk és az utat hómobillal folytattuk tovább. James megengedte, hogy én vezessek, így felpattantam a nyeregbe. Sosem vezettem még se motort, se jetskit és persze hómobilt sem, így...

Sarki fény vadászat

Köszönhetően az igen-igen északi fekvésnek (Kurravaara GPS koordinátái: 20.37765, 67.94996) a nap már délután öt óra körül lebukott a horizonton és megkezdődött a várva-várt éjszaka. Mivel még soha nem...

Clik here to view.

Szikrázó napsütésben találkozás a rénszarvassal

Köszönhetően a meleg hálózsákoknak és annak, hogy azért 1-2 réteget magunkon hagytunk az alváshoz is, egész jót sikerült aludnunk a házikónkban. Olyan fél hét körül ébredtem. Miután megállapítottam,...

Clik here to view.

Jéghotel, pizza és jeges szél

A kiindulási pontról ismét a minden akadályt venni képes Toyota kisbusszal indultunk visszafelé a városba. James felajánlotta, hogy elvisz miket a közelben lévő Jéghotelbe, melyet Jukkasjärviban...

Városnézés Kirunában

Mivel a két napos túra alatt azért eléggé elfáradtunk, ezért ma nem keltünk nagyon korán. Egyébként sem maradt semmilyen kötött programunk erre a napra, mert tegnap este már nem sikerült helyet...